KAPCSOLAT

Vélemény, hozzászólás, anyázás, egyetértés, támogatás, fenyegetőzés, javaslat: negyedikkerulo@gmail.com


2010. szeptember 28., kedd

Önök Választhatják - LMP

Utolsó politikai bejegyzés a választások előtt!

LMP....eLeMPé....elempé....nem nagyon tudok mit írni!

Számomra az LMP még országos szinten is arctalan, IV. kerületi szinten pedig egyenlő a mosolygós, joviális, szakállas úrral a Központ aluljárójában, aki időnként hangosan felkiált, hogy "Lehet más a politika!" Őt az áprilisi választások előtt szinte minden nap ott láttam a legelső oszlopnál, ahogy a metrótól feljöttem. Számomra ő az LMP! Ő ilyen "beszéljükmeg" típusnak tűnik, ami sokkal szimpatikusabb, mint a Jobbik "gyerekiosztjáccukle" attitűdje!

Egyébiránt pedig olyan se-se párt: se nem ez, se nem az, se nem hideg, se nem meleg, se édes, se savanyú.....arctalan, formátlan.

Olyannyira arctalan, hogy a honlapjukon a jelöltjeiről egy fényképet sem lehet látni, csak a nevek felsorolását. Azt sem könnyű megtalálni, mert jól elrejtették.
A polgármester-jelöltjükre rákerestem, és rájöttem, hogy naponta néz velem szembe, mert ő az egyetlen követője eddig még ennek a blognak, és ezt itt meg is köszönöm neki! Tehát, kedves blog olvasók, örömmel mutatom be Pepét, az LMP újpesti polgármester-jelöltjét!

A kerülettel kapcsolatos elképzeléseikről még annyit sem tudunk meg, mint a Fideszéről, pedig ott röpködnek csak aztán a lózungok! Na, most, ez lehet pozitívum, hogy nem nézik hülyének a választópolgárt, vagy negatívum, hogy még lózungokra sem futja! Előlegezzük meg az első feltételezést!

Reméltem, hogy a képviselőjelöltek bemutatkozása többet árul el róluk, de nem! Itt is megtalálható a sorban a helyi szemtelenül fiatal, akihez a kérdésem ugyanaz, mint Fidesz Kálmánhoz, MSZP Péterhez, és Jobbik Tamáshoz és Zoltánhoz, vagyis: mit tud felmutatni a friss diplomáján kívül, és hogyan/miért vegyem őt komolyan?

Összességében a képviselők bemutatkozása halál unalom. Megtudtam mindegyikről, hogy Újpesten él, vannak gyerekeik, apjuk, feleségük stb...hasonló elengedhetetlen információk, arról, hogy jól járnánk velük.
De, találtam egy kivételt! Az az egy tetszett!

Picit formabontó, vagány, magabiztos!

Nemeskéri Róbert!

Legyen így más a politika!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése