KAPCSOLAT

Vélemény, hozzászólás, anyázás, egyetértés, támogatás, fenyegetőzés, javaslat: negyedikkerulo@gmail.com


2010. szeptember 24., péntek

Önök Választhatják - Jobbik

Jelentem, a jobbik újpestieknek úgy van honlapjuk, hogy közben nincs is! Rögtön láthatók a képviselőjelöltek, de aztán talán kevesebb, mint 1 perc múlva ez az oldal átvált a főoldalra, ami lehetne akár a párt honlapja is. Szóval, ezalatt az  1 perc alatt kellene elolvasni a programot, és memorizálni a képviselőket! Nekem 3-4 sort sikerült elolvasnom, a Jobbik szavazóbázisának nem tudom, mennyit sikerül majd...
A képviselők bemutatkozását, vagy bővebb információt róluk nem találtam. Pedig jó lett volna, mert kíváncsi lennék, hogy vajon Menhard Tamás és Illyés Zoltán betöltötte-e már a 18 évet! Arra már gondolni sem merek, hogy esetleg a Jobbik képviselőjelöltjei jobbnak látták nem reklámozni a hátterüket vagy egy MSZMP-s múlt miatt, vagy esetleg az iskolai végzettség miatt. Nem mintha gond lenne a böcsületes szakmunkásokkal, de azt már tapasztalhattuk, hogy mi lesz akkor ha az országot munkások irányítják, és azt is láttuk, hogy mi van akkor, ha írók, művészek, azt is amikor nagyhangú egyetemistákból lett főállású politikusok. Most már a jöhetnének az alázatos, csendes, szerény, hozzáértő szakemberek.

Szakember pedig a Jobbikban van!
Illetve:van?

Én nem tudom, mivel a jelöltekről nem sikerült semmit mást megtudnom, minthogy öltönyben vannak a fényképen. Illetve, saját tapasztalataimra alapozva tudok tájékozódni, és tudom, hogy  Resch Bélától táskát lehet(tett) venni, amit én meg is tettem, és csalódtam. Én, a nyíltszívű, hazaszerető magyar állampolgár, odamentem és vettem egy táskát, de a táska kínai volt, és nemsokára tönkrement. Nem értem! Lehet, hogy a nagy liberálbolsevista judeo-sino összeesküvés áldozata lettem! Béla nem szólt erről,....akkor....de az igaz, hogy abban az időben még Vona Gábor az általános iskola padjait koptatta.



A Jobbik plakátjait vizsgálgatva látható, hogy kaphatok a konkrétumokat! Lesz itt uszoda, szociális kártya, kerékpárút, fűtésszámla! Egyszerűbb lett volna csak egyféle transzparenst csináltatni, amire azt kellett volna ráírni, hogy "ITT MINDEN LESZ! - Jobbik Magyarországért"

Vitathatatlan az, hogy a Jobbiknak vannak jó kérdései. Az egyik legjobb kérdés az ami a fotómon is látható. Kissé árnyalja a kérdésfeltevést, hogy amikor lefotóztam a plakátot odajött hozzám egy Jobbik szimpatizáns a kampányasztal környékéről és meg akarta tudni, hogy zsidó vagyok-e, vagy komcsi, mert abban az esetben "intézkedett" volna. Nem tudom, hogy mit takar az "intézkedés" fogalma, de félelmetes volt. Nem tudom, ki hogy van vele, de én nem akarok olyan országban élni, ahol egy a takonypóc tőlem arrogánsan azt kérdezi, hogy történetesen zsidó vagyok-e, vagy komcsi! Ilyenkor dacból is az leszek, és lehet, hogy amolyan Macskafogósan, "hülyére pofoztatom magam, és ezt vehetik fenyegetésnek is!"
Alapvetően ez a bajom a Jobbikkal! Nem tudom, hogy zsidózáson és kommunistázáson kívül tudnak-e valami használható tudást felmutatni, vagy csak táskákat adnak el és gárdát masíroztatnak.
Például a kérdésfeltevés jó, - miért mi élünk rácsok mögött- és azt hiszem a választ is sejtjük, de arra lennék kíváncsi, hogy a Jobbik a válasz után hogyan folytatja a mondanivalóját.
Ha abban szerepel, hogy minden bajok forrása az, hogy az ország államformája nem apostoli királyság, valamint van benne szó gyűjtőtáborról és Zyklon B-ről, akkor nem kapják meg a szavazatom!

A szokásos néhány kérdés:
- Hogyan? Hogyan? Hogyan?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése