KAPCSOLAT

Vélemény, hozzászólás, anyázás, egyetértés, támogatás, fenyegetőzés, javaslat: negyedikkerulo@gmail.com


2013. május 16., csütörtök

Mesterember 4 You = Oázis az autógumi-tengerben

Az ember szép csendben éldegél vidéken, ismeri a villanyszerelőt, a csőszerelőt. Előre köszön neki a hentes, megvan a fodrásza, a fuvarosa, és így tovább. Ha valamilyen mesteremberre lenne szüksége, akkor csak veszi a telefont, és odszól, hogy "Hé, Pistukám...ez..és ez kéne, mikor mehetnék/ mikor tudnál jönni?"

Ilyenkor Pistuka elmondja, hogy ekkor---és ekkor jön, vagy tud fogadni és plusz félórával a jelzett idő után, -ami a kötelező csevegéssel telik-, elkezd foglalkozni a problémával.
Tudjuk, hogy megcsinálja, és igyekszik jól megcsinálni, mert tisztában van azzal, hogy két utcával odébbról a kuncsaftnak nem nagy ügy dörömbölni az ajtón, ha valami nem frankón lett elkészítve!

Mindez a szépen felépített mikrokozmosz egy pillanat alatt összeomlik, amikor elköltözünk egy messzi, nagy városba!
A mesteremberek ilyenkor kegyurainkká válnak. A legkevesebb, hogy sosem tudnak egy időpontot mondani, mert mindig el vannak csúszva és nem tudják, hogy mikor is lenne jó, és odajutunk, hogy hívjuk őket 2 nap múlva, amikor elkezdik ugyanazt a szöveget előlről.
Én, magam, nem vagyok egy ijedős tipus, ha meg kell csinálni valamit, de van olyan dolog, amire semmiképp nem vállalkoznék. Nem csak itt, Budapesten, hanem még a kis rezedaszagú vidéki lakhelyem sem. Ez pedig nem más, mint az életünk egyik igazodási pontja, legalábbis mesterember tekintetében: az autógumis!

Nagy örömmel tapasztaltam, hogy kerületünkben milyen sok gumiszervíz található, és azzal a lendülettel keseredtem is el, amikor olyan bonyolult feladatra kértem őket, mint egy felnin már fennlévő téli gumi cseréje, centírozás, és ami ilyenkor még kell!
Ahogy sorban hívogattam a különböző szervizeket, úgy lettem egyre depressziósabb, mert mindenhol rávilágítottak, hogy:
1./ "ma már nem, mert már kikapcsoltam a számítógépet" - nem értettem, hogy minek kell a gumicseréhez számítógép
2./ "csak fél 11-től, negyed 3-ig dolgozunk" - az emberek általában délután 5:00-ig dolgoznak a nemzet épülésére, és utána szeretnének defektes problémáikkal foglalkozni.
3./ "hogy gondolja, hogy csak ideállít" - nem jentkeztem be 6 évvel a kívánt szervizelés előtt
4./ "ujjujj...itt gondok vannak....nagy gondok" - miért kell mindig eljárni ezt a táncot? Nem érdekelnek a gondok, az érdekel, hogy oldja meg azokat!
5./ "a gumi sárga krétával való megjelölése 300.-Ft/gumi" - Mi van?????

Viszont, Istennek hála, megtaláltam azt a gumiszervízt, ahol mindezek eliminálhatók!

1./ Nem gond, ha ki van kapcsolva számítógép, - bekapcsolják!
2./ 19:00 óráig dolgoznak! Küldtek már el engem a Fóti úti gumistól, ami a Diego üzlettel van egy udvarban, fél 6-kor, azzal, hogy 6:00-ig dolgoznak!
3./ Nem kell bejelentkezni! Odamegyek, azt mondom "Gumit szeretnék cseréltetni!". Azt mondják "Ok, kicsit várni kell, míg elkészül az előző autó!"
4./ Nem tekergetik a nyakukat, hogy "gond van". Ha gond van, azt mondják, hogy így...és így lehet megoldani, válasszak melyik kell...
5./ Nem számítanak fel extra költséget a gumi csomagtartóba való helyezéséért!
6./ El mernek térni a megszokott rutintól is: egyszer úgy alakult, hogy meg kellett kérnem az egyik dolgozót, hogy jöjjön már el velem a közeli garázsomba, hozzon egy krokodil emelőt és egy 19"-es kulcsot, és ott vegyük le a defektes kereket, és hozzuk be a műhelybe. Minden gond és szó nélkül megcsinálták. Nem vakargatta ott a fejét egyikük sem, hogy "háááá...ezt nem szoktuk csinálni..." 

Kérem, ez a műhely a Külső Váci úton van, kifelé haladva a jobb oldalt, a Bem utca és a Váci út sarkán, majdnem a Volvo kereskedésnél és Baumax-nál.

A pontos cím: 1047 Budapest, Váci út 49.
Telefon: +36.1.272.0911
Térkép: http://goo.gl/maps/rK8RM

Semmi cicó! Semmi sallang!
GUMISZERVÍZ











 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése